Hvordan hjelper jeg deg med røykeslutt?

Jeg gir deg en metode som enkelt fjerner det fysiske suget etter røyken.
Jeg lærer deg hvordan du kan fjerne følelsen av at alt blir så vanskelig uten røyken.
Hvis du er redd for å legge på deg hvis du slutter å røyke, så fjerner jeg den frykten.
Hvis du er fryktelig sjenert og synes det er godt å klamre seg til røyken når du møter nye mennesker, så fjerner jeg den følelsen som gjør deg sjenert.
Hvis du tror røyken er din beste venn i ensomme stunder, så hjelper jeg deg å finne ut hva du frykter og hvordan du skal komme ut av det.

Første behandling

Den første behandlingen går vi gjennom ditt forhold til røyk, antall pr dag, hvilke røyk som smaker best med mer.
Deretter ser vi på årsaken til at du ikke har sluttet å røyke før, og hva du ser som de største fordelene med røyken.
Når alt dette er kartlagt begynner vi å lære deg å stoppe suget etter røyken. Deretter begynner vi behandlingen av de tingene som gjør røykeslutt spesielt vanskelig for akkurat deg.

Hvordan slutte å røyke?

Du som skal slutte å røyke skal:
Lære hvordan du skal gå fram for å knekke avhengigheten din ved roten.
Lære hvordan du skal ta kontroll over suget i stedet for å bli kontrollert av røyken.
Lære hvordan avhengigheten din holdes ved like, og hvordan du skal bryte automatikken.
Fri deg fra mønstrene som ubevisst drar deg tilbake til røyken.
Unngå å erstatte en avhengighet med en annen.
Tankefeltterapi hjelper deg til å fjerne bunnproblemene som binder deg til røyken.
-    Stanse røykesuget.
-    Ta kontroll over din egen røykeprosess.
-    Du velger om du vil slutte brått, eller over tid.

Hva er avhengighet og hvordan bryte den?

Alle som er avhengige sliter med å bryte nevrokjemiske forbindelser som er automatisert både i kropp og hjerne. Du skal altså lære å banke hver gang det dukker opp et sug (bunner i uro/frykt). Bankingen gir en beroligende effekt. Jeg kombinerer teknikker innen NLP og TFT, som gir gode resultater!
Røykeslutt er ikke noe problem hvis du er: MOTIVERT, HAR TRO og VIL SLUTTE Å RØYKE!

"Karateslaget" hjelper deg med å slutte å røyke

Karateslaget, bank minst 5 ganger hver gang, flere ganger pr dag. Dette er for å unngå å komme i en tilstand av selvsabotasje.
Se nøye på hver røyk du tar. Hva ønsker du å få ut av denne spesielle røyken? Bruk karateslaget!
Deretter legger du til rette for at det skal bli vanskeligere å røyke ved å legge røyken på et sted der du ikke bare kan gripe den uten å tenke over det.
Bank hver gang du får lyst på røyk.
De første gangene skal du banke og kjenne at du klarer å la være å røyke.
Det er også viktig med at du parallelt med røykeslutten rydder opp i fortiden din. Dette innebærer at du, i likhet med andre klienter, skal tenke gjennom vonde ting/episoder du ønsker å bli kvitt, slik at du blir roligere og lykkeligere menneske. I timene får du hjelp til å kvitte deg med dette!

Lykke til!

Vil du vite mer om røykeslutt?

Send forespørsel eller ring
+47 415 56 803

Skal du på besøk til meg?
Se kart og lag kjørerute